piątek, 8 listopada 2013

Candle

Witajcie kochani!
Wczoraj byłam z mamą na zakupach w Biedronce. Znalazłam tam świetną ofertę. Mianowicie są to świeczki z Glade by Brise. Normalnie kosztuje ona ok. 15 złoty. Nie jest to jakoś przesadnie drogo, ale w Biedronce kosztuje chyba 9 złoty. Świeczki pięknie pachną, nawet przed zapaleniem. Jest dużo świeczek z tej "kolekcji". Niestety w Biedronce jest chyba tylko 5 zapachów. My z mamą kupiłyśmy 3:
- only love
- anti tabacco
- marron glace 
Były jeszcze:
- spiced pomegranate
- warm apple
Wszystkie świeczki jabłkowe, które wąchałam pachniały mdląco. Jedyną świeczką jabłkową, która pięknie pachnie jest ta z Ikei. Pokazałam ją w I love fall tag. Wiem dzisiaj taki krótki post, ale jestem strasznie zmęczona i tą pogodą i ilością zadań na głowie (szkolnych i obowiązków domowych).
Pozdrawiam
Marta <3


P.S.
Mam nadzieję, że lubicie posty tego typu. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz