poniedziałek, 18 listopada 2013

Berlin

Hejka,
dzisiaj pisze dla Was "recenzje" z wycieczki do Berlina. W Berlinie byłam pierwszy raz. Stwierdzam, że jest to piękne miasto. Byłam tam na wycieczce ze szkoły. Byliśmy w Oceanarium, parlamencie i pod Berlinem w Tropical Islandsc. Widziałam tez mur Berliński i bramę Brandemburską. Na wycieczce było zaje...... itp.
W oceanarium jest taka winda, która się jedzie do góry a na około jest akwarium z rybami. Oceanarium podzielone jest na takie 2 części. W pierwszej części chodzi się po oceanarium i ogląda się akwaria z rybami. Niektóre ryby są naprawde wielkie! Akwaria są naprawdę przeróżne np. jedno jest takie pod którym się przechodzi i ma się wrażenie, że jesteś w morzu. Z oceanarium wychodzi się przez salę z lustrami gdzie niektórzy wchodzą w lustra, bo są one poustawiane, tak że ich nie widać. W drugiej części jest właśnie ta winda o której wcześniej pisałam.
W Raistagu czyli parlamencie Berlińskim przy wejściu przechodzi się kontrole jak na lotnisku. Nam nie pozwolili zabrać telefonów do parlamentu dlatego nie mam żadnych zdjęć. A w oceanarium zdjęcia wyszły strasznie, bo było kiepskie światło i nie miałam aparatu, a zdjęcia telefonem wychodzą gorzej szczególnie przy słabym świetle. W parlamencie można zobaczyć cały Berlin. Jest tam taras widokowy i taka "rotunda" gdzie wchodzi się w koło do góry i schodzi. Widać wtedy Berlin w całej okazałości.
 W Tropical Islands byliśmy 3 godziny. Tropical Islands położony jest ok godziny drogi z Berlina. Jest tam fajnie. Nie zachwyciłam się tym , ponieważ uważam, iż  jest to przereklamowane. Na pewno pojechałabym drugi raz do Tropical Islands, ponieważ nie "zwiedziłam" całego. Np nie dotarłam do laguny.
Berlin jest naprawdę pięknym miastem. Wrócę tam na pewno z wielką chęcią. Szczególnie chciałabym pojechać na Jarmark Świąteczny. Jest nawet mała szansa, że pojadę tam z rodzicami. Przepraszam Was też za to że nie dodaje tu żadnych zdjęć, ale na prawdę te z oceanarium wyszły kiepsko.  A nigdzie indziej nie robiłam zdjeć. Nie chce też dodawać zdjęć ściągniętych z internetu.
Pozdrawiam,
Marta <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz