poniedziałek, 28 października 2013

I love fall tag

Witajcie!
Dzisiaj przechodzę do Was z tagiem. Jest to I love fall tag czyli tag o jesieni.

Pytania: 
1. Ulubiona jesienna szminka?
2. Ulubiony jesienny lakier?
3. Ulubiony jesienny napój?
4. Ulubiona jesienna świeczka?
5. Ulubiony szalik/akcesoria ?
6. Ulubiona jesienna książka?
7. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej? 
8. Co lubisz czego nie lubisz w jesieni?

Odpowiedzi Marta:
1. Moją ulubioną jesienną szminką jest ta zrecenzjowana w poprzednim poście. Jest to szminka ochronna z Nivea olive & lemon. 


2. Właściwie nie maluje sobie paznokci w weekendy, ale gdyby miała wybrać jest to lakier pomarańczowy z Avonu. 

3. Moim ulubionym jesiennym napojem jest herbata. 





4. Ulubiona jesienna świeczka. Hmmmm..... Jest to chyba świeczka z Ikei o zapachu jabłkowym. 



5. Nie mam ulubionego szalika ani akcesori jesiennej. Po prostu lubię kominy, czapki, szaliki itp.




6. Ulubioną jesienną książką można powiedzieć, że jest "Ostatnia piosenka" Nicolasa Sparksa. 



7. Są to przede wszystkim zimowe swetry i grube bluzy. 




8. W jesieni uwielbiam to, że jak wrócę do domu wejdę pod ciepły kocyk z kubkiem herbaty i książką w ręku lub laptopem na kolanach jest mi wtedy tak dobrze. Jesień kocham też za modę te ciepłe swetry (noszone też zimą), parki, skórzane kurtki i płaszcze - uwielbiam to. 

Mam nadzieję, że was nie zanudziłam. 
Marta 
P.S. 
Wszystkie zdjęcia oprócz tego balsamu brałam z internetu.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Idealnie pasuje na jesienne wieczory ;)
      Pozdrawiamy
      Misia i Marta

      Usuń
  2. ŁAdny kolorek lakieru.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :)

    http://julkka-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak. Sweterki najlepsze :3 tylko je noszę. haha
    nimi-blog.blogspot.com
    Jeżeli wam się spodoba zaobserwujcie, a na pewno się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń